بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بیاییم از شعار دادنها کم کنیم و بیشتر عمل کنیم!

 

http://www.esesclub.com/public/album_photo/4e/38/08/8281e_91b7.jpg?c=ba7e

 

جان کلام این است که؛استقلال در وضعیت بحرانی قرار گرفته و قلعه نویی صورتش را با سیلی سرخ نگه داشته است!
لذا با توجه به شرایط فعلی تیم و مشکلات مالی بسیاری که باشگاه با آن مواجه شده،از تیم استقلال و امیر قلعه نویی چه انتظاری باید داشته باشیم!
آیا اگر در بازی های آینده بازیکنان موجود اشتباهاتی نظیر اشتباه وحشتناکی که پژمان نوری در بازی با صبا انجام داد را تکرار کنند و باعث ناکامی و شکستهای  بشوند،من و توی هوادار اولین کسی که زیر تیغ انتقادات تندمان قرار می دهیم امیر قلعه نویی نخواهد بود!
آیا ما از سرمربی تیممان گلایه نمی کنیم که چرا فلان بازیکن با سابقه پرسپولیسی را جذب تیم کرده است؟
آیا توان فنی قلعه نویی را به دلیل آنکه از ابتدای فصل نتئانسته یک تیم کامل را در اختیار داشته باشد اما استقلال را در کورس قهرمانی قرار داده،به چالش نخواهیم کشاند!؟
آیا همین تعداد 500الی 1000 نفری که به ورزشگاه می روند،کاهش پیدا نمی کند!
آیا آن عده از هوادارانی که از ابتدای فصل  چوب لای چرخ سرمربی استقلال می گذاشتند،خوشحال هستند!
آیا در صورت عدم قهرمانی در لیگ سیزدهم،امیر قلعه نویی را به صلابه خواهند کشاند!
آیا مدیریت باشگاه که ابتدای فصل بزرگترین اشتباه و تصمیم خود را بابت کنار گذاشتن جباری گرفت،باز هم می تواند در ادامه پشت سر نام سرمربی تیمش پنهان شود و فقط وعده و وعید بدهد که فلان بازیکن را جذب خواهد کرد و یا اجازه رفتن ساموئل و منتظری را نخواهد داد!
خلاصه حرفم با خودمان یعنی هواداران استقلال است که در شرایط فعلی تیم تنها یارو یاور استقلال خودمان می توانیم باشیم و باید فارغ از هر گونه عقیده و نظری که در خصوص هر یک از اعضا باشگاه داریم تیم را مورد حمایت خود قرار دهیم.
امیر قلعه نویی این روزها تنهاست،حتی جذبه و جنم وی نیز این روزها ممکن است جوابگو نباشد!
رسانه های مغرض،هواداران استقلالی نما و ....وقتی می بینن بهتنرین زمان برای زمین زدن فوتبالی قلعه نویی فرارسیده و هواداران استقلال هم حمایتهای سابق خود را که فعلا در بین تمام تیمها رایج شده از تیم محبوب و سرمربی آن ندارند،خیلی راحت تر از قبل می توانن به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و امیر قلعه نویی و تیمش را زمین بزنن!
خلاصه اینکه می خواهم بگویم اهل شعار دادن نباشیم،وقت عمل کردن رسیده!نمیگوییم اگر قهرمانی تیمت را می خواهید یا اگر سرمربی فعلی را خیلی دوست دارید،از استقلال حمایت کنید!
خیلی رک و بی پرده می گوییم،ممکن است  با تداوم این بدشانسی ها و مشکلات فعلی تیم و با توجه به اینکه امتیازات تیم اول با تیم سیزدهم فقط امتیاز می باشد و در صورت عدم موفقیت در سه الی چهار دیدار ممکن است به یکباره اتفاقات ناگواری بیافتد، که در نهایت دودش به چشم خودمان برود،باید از امیر قلعه نویی و شاگردانش حمایت جانانه تری انجام دهیم!
در فضای مجازی و در کنار بخاری کامنت دادن و یا پست نوشتن (کاری که همین الان نگارنده در حال انجامش هست!)و هواداران را به حمایت تیم دعوت کردن را همه بلد هستند!اینکه ما شهرستانی هستیم و تهرانی ها باید به ورزشگاه بروند هم این روزها به شعار دادن و بهانه تراشی بیشتر شبیه می باشد،یا اینکه هوا سرد است یا تیم بازی های خوبی از خودش به نمایش نمی گذارد و رفتن به ورزشگاه لطفی ندارد و ...همگی باید حرفهای قرمزی ها بشود و استقلالی ها لااقل در 5 بازی خانگی پیش رو به تناوب هم شده حداقل سه دیدار آن را در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا شاید مسکنی مقطعی باشد بر مرحم دل سرمربی،بازیکنان و حتی خودمان در چنین روزهای بحرانی و سخت!  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 10 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,مصدمان و محرومان,مشکلات مالی,حمایت هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com